In dat geval is het in de eerste plaats nodig om het pakje van de koerier niet te aanvaarden. Als het pakket twijfels oproept en de verpakking bijvoorbeeld beschadigd is, weiger dan het pakket in ontvangst te nemen en breng ons op de hoogte van de situatie. Wij zullen trachten u zo spoedig mogelijk nieuwe goederen toe te zenden of het betaalde bedrag terug te betalen. Een grondiger inspectie van het pakket is pas mogelijk nadat de betaling is verricht en het leveringsformulier is ondertekend. In feite is de koerier niet verplicht aan dit proces deel te nemen, maar u kunt hem vragen te wachten terwijl u het pakje controleert. Indien de koerier hier niet mee instemt, denk er dan aan (of herinner hem eraan) dat hij in geval van schade opnieuw zal moeten komen om een schaderapport op te stellen. Nadat de schade is vastgesteld en het rapport opgesteld, blijft het pakje bij de geadresseerde. Wij garanderen u dat wij u bij het terugzenden van de goederen naar onze winkel en bij de verdere afhandeling van de hele zaak zullen helpen.